directorioonline.es

καταλογος

διαδικτυακος καταλογος

Καλώς ήλθατε στο DirectoryOnline.gr, τον ελεύθερο διαδικτυακό κατάλογο όπου μπορείτε να βρείτε συνδέσμους προς τις πιο σχετικές και τρέχουσες σελίδες με περιεχομένου για το διαδίκτυο, επισκέψεις, δημοτικότητα και λοιπά. Περιηγηθείτε στις κατηγορίες μας και βρείτε ακριβώς αυτό που ψάχνατε.
Δεν μπορείτε να βρείτε την κατάλληλη κατηγορία ή υποκατηγορία στην οποία να τοποθετήσετε την ιστοσελίδα σας; Κάντε κλικ στο "ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ", στείλτε το έντυπο και μέσα σε λίγες ώρες θα έχετε την κατηγορία / υποκατηγορία που χρειάζεστε στη διάθεσή σας. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

Σήμερα, για κάθε θέση επιχειρηματική πρωτοβουλία στο διαδίκτυο, η τοποθέτηση είναι το παν, και ένας κατάλογος μπορεί να είναι ένα πολύ χρήσιμος, αφού όχι μόνο για να εμφανίζονται οι ιστοσελίδες στις πρώτες σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης, αλλά και για την αύξηση της κυκλοφορίας στις ιστοσελίδες, μέσω συγκεκριμένων κατηγοριών αναζήτησης.

Διότι, στην πραγματικότητα, ένα online κατάλογος είναι μια σελίδα, συνήθως πολύ απλή, στην οποία απαριθμούνται οι διάφορες ομάδες από προϊόντα, υπηρεσίες, στοιχεία ή θεμάτα, όχι απαραίτητα εμπορικά, και συγκεντρώνονται όλες οι ομάδες, έτσι ώστε όταν κάποιος που ψάχνει π.χ. για βιβλία, να μην χρειάζεται παρά μόνο να επιλέξει μια κατηγορία, κάνοντας κλικ και στη συνέχεια καθορίζοντας μια υποκατηγορία, ανάλογα με το πόσο περίπλοκη και διακλαδισμένη είναι η λίστα. Το τελικό βήμα για τον ενδιαφερόμενο είναι να εξετάσει μια λίστα με παρόμοια αποτελέσματα τα οποία μπορούν να προσφέρει μια οποιαδήποτε μηχανή αναζήτησης, μόνο πολύ πιο συγκεκριμένα και επικεντρωμένη σε βιβλία, για παράδειγμα, με κατηγορίες όπως θέμα, συγγραφέα, τιμή, κλπ.

Αν και οι κανόνες SEO και η τοποθέτηση αλλάζουν σύμφωνα με τα καπρίτσια των μεγάλων μηχανών αναζήτησης όπως η Google, συνήθως συμπεριλαμβάνεται ένας κατάλογος των url μιας προσωπικής σελίδας, εταιρικής ή άλλης κατά τέτοιο τρόπο που να βοηθά στη τοποθέτηση της σελίδας ανάμεσα στα καλύτερα αποτελέσματα.

Είναι αρκετά γνωστό ότι στο διαδίκτυο, όταν αναμένεται να ληφθεί ένας μεγάλος αριθμός επισκέψεων (κάτι ζωτικής σημασίας για μια επιχείρηση, για παράδειγμα), είναι απαραίτητο η σελίδα να είναι καλά τοποθετημένη, και κάθε αναζήτηση με μια συγκεκριμένη λέξη που σχετίζεται με ό, τι προσφέρει η εν λόγω σελίδα να ανταποδίδει τον σύνδεσμο μας. Δηλαδή, αν τα βιβλία μας πωλούνται ή δίνοντα κριτικές για νέα βιβλία (έστω και μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα) και θέλουμε να έχουμε επισκέπτες, άνθρωπους που συμμετέχουν, διαβάζουν ή να αγοράζουν βιβλία, συμφέρει όταν κάποιος ψάχνει τη λέξη "βιβλίο” ο σύνδεσμός μας να είναι προσιτός για να μπορεί αυτός ο κάποιος να κάνει κλικ στο σύνδεσμο μας και να αγοράσει βιβλία εκεί, να διαβάσει σχόλια ή ό, τι άλλο προσφέρεται.

Θα πρέπει να διακρίνουμε κάποιες έννοιες στο πλαίσιο της τοποθέτησης, και να καταλάβουμε ότι υπάρχουν πολλοί παράγοντες που εμπλέκονται, όπως το πώς μπορεί κανείς να βρει ποιοτική κυκλοφορία και να προσφέρει κάτι ενδιαφέρον με τη σειρά του στην σελίδα μας για να ενθαρρύνει τους επισκέπτες να επιστρέψουν στην σελίδα ή να προτείνουν κάποιον σύνδεσμο. Πράγματι, η ιδέα ενός καταλόγου είναι παρόμοια με έναν τηλεφωνικό κατάλογο όπου μπορούμε να βρούμε ό, τι θέλουμε χωρίς να χάνουμε χρόνο σε μέρη που δεν μας παρέχουν αυτό που χρειαζόμαστε.

Σε γενικές γραμμές, όποιος κατέχει μια ιστοσελίδα που θέλει να συνδέσει σε έναν κατάλογο, πρέπει να επικοινωνήσει με το portal ή τους καταλόγους πυλών και να προσθέσει τους συνδέσμους τους. Μερικοί διαδικτυακοί κατάλογοι οργανώνουν τα αποτελέσματά τους με βάση τον αριθμό των επισκέψεων, ημερομηνίας ή οποιαδήποτε άλλα κριτήρια που επιλέγουν.

Ένας κατάλογος web μπορεί να περιέχει τις κατηγορίες που σχετίζονται με τον αθλητισμό, με εταιρείες διαφόρων τύπων, με τους υπολογιστές, την τεχνολογία, θέματα υγείας, τον τουρισμού, το αυτοκίνητο, τη στέγαση και ούτω καθεξής. Οι κατάλογοι μπορεί να έχουν επαγγελματικό χαρακτήρα, δηλαδή να αναφέρονται σε χώρους όπου το προϊόν διατίθεται στο εμπόριο, ή αυτών των πληροφοριών και πύλες ψυχαγωγία, το παιχνίδι.

Ορισμένες καταχωρίσεις δεν μπορούν να καλύψουν πλήρως το ευρύ φάσμα των κατηγοριών που μπορούμε να βρούμε, γιατί υπάρχουν ιστοσελίδες οποιουδήποτε είδους, γι 'αυτό θα πρέπει να ψάχνουμε πάντα αυτές τις σελίδες του καταλόγου που ταιριάζει περισσότερο στον συνδέσμου μας, γιατί αν, ακολουθώντας το παράδειγμα της πύλης των βιβλίων, καταλήξει η ιστοσελίδα στην κατηγορία “Μηχανή”, είναι προφανές ότι όποιος ψάχνει για βιβλία δεν θα σκεφτεί να ανιχνεύσει στην πρώτη θέση στις κατηγορίες αυτές, εκτός αν ψάχνετε για βιβλία για τα μηχανοκίνητα οχήματα.

Εν ολίγοις, οι κατάλογοι είναι η καλύτερη στρατηγική για να κάνουν πιο ορατή την παρουσία των συγκεκριμένων σελίδων στον απέραντο κόσμο του διαδικτύου, όπου εάν μια σελίδα δεν είναι στην κορυφή των μηχανών αναζήτησης είναι σχεδόν ανύπαρκτη.